فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

فرنی سوپ

1391/2/14 8:42
نویسنده : مامان
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج شنبه اس.بابایی درکنارمونه.من و دخترم خوشحالیم . من از این بابت که باباش باهاش بازی میکنه میبرتش تو محوطه میچرخونتش سوار تابش میکنه و منم گوشه ای از کارهای عقب افتاده ام رو به اتمام میرسونم.

از کتاب خوبی که بابایی واست آورده بگم خیلی غذاهای خوشمزه داره .امروز واست فرنی سیب(نشاسته،آب سیب، آب تصفیه مخلوط شده و پخته) انتخاب کردم. چشیدم دیدم در نظرما بزرگترا خیلی خوشمزس وای به حال شما نینی ها !!!!

به مادران گلی که تمام وقت تکیه کلامشون اینه که :نی نی من غذا نمیخوره و..: به عنوان خواهر کوچکتر پیشنهاد میکنم که غذای کودک دلبندشون متنوع کنن ممکنه که بتونیم با ترکیب جدید مواد، غذایی مطابق با ذایقه عزیزمون پیدا کنیم 

دختر گلمم از فرنی سیب خوشش اومد و ساعت ١١ نوش جون کرد

ناگفته نمونه که برا ما هم بد نشد از رو کتابت معجون موز(موز، شیر، بستنی، عسل، ماست، یخ میکس شده)درست کردم و زدیم تو رگ

من و بابایی حمامش دادیم ولی اصلا خوشش نیومد و بی تابی میکرد، سری های بعد باید اسباب بازیهاتو تو حمام انتقال بدم و آب بازی و ...

قلبم، اسباب بازی چیکو که عمه مینا واست خریده بودو الان دیگه راحت میتونی بلندش کنی و رو شکمت بزاری، چند ماه پیش توانایی بلند کردنشو نداشتی.اللهی شکر که دستات قویتر شده

دیشب بابا امینی آخرین مرحله سرویس کولرم به پایان رسوند و بخاریم گذاشت تو انباری تا سال آینده و سرمای دیگه

اولي: من اين پازل را سه ساله تمام كردم

دومي : نه بابا !! چقدر طول كشيد؟

اولي : اتفاقا خيلي زود تمام كردم آخه رويش نوشته بود براي 3 تا 5 سال !!!!!

 امیدوارم غنچه خنده رو لبهاتون جا خوش کرده باشهخندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
16 اردیبهشت 91 9:18
سلام عزیزم . چه رنگ و لعابی معلومه که خوشمزه ست نوش جانش. باور کن بچه ای که بدغذاست بد غذاست دیگه. نمونه اش ضحی یا همین علی من . باور کن من دوتا فایل ورد چند صفحه ای از انواع غذاها توی سنین مختلف دارم که طبق دستور همه شو تا سن الان علی درست کردم از انواع فرنی گرفته تا انواع کرم تا انواع حلوا و سوپ که توی یه پست جداگونه میذارم اگه فرصت کنم همینروزا.اینقدر خوشمزه ست که همه ازش می خورن ولی علی فقط آب رو عاشقونه می خوره و بقیه رو با نق و نوق. هر راهی رو هم امتحان کردم از موسیقی و شکلک تا کم محلی .دیگه نمی دونم چه کنم . ممنون از مطالبت و ممنون از اظهار لطفت به من

آره در کل همینه که میگی فاطمه هم فقط و فقط فعلا ماست میخوره وبقیه غذاها فقط یک یا چند قاشق
علی جون خوب وزن میگیره؟همین نشون میده که به اندازه که نیاز دارن میخورن




عمه آتنا
16 اردیبهشت 91 23:09
من شمارو لینک کردم


منم شما رو لینک میکنم عزیزم
مامان وندا
17 اردیبهشت 91 2:41
نوش جونت خاله جون ولی مامانی بخدا من غذاهای وندارو متنوع می کنم و نمی خوره وزنشم داره روز به روز کم میشه،دارم می میرم از غصه


نگران نباش فاطمه هم یک ماه وزنش رشد نکرد به همین میزانیکه میخوره راضی باش احتمالا سیر میشه دست از تلاشت برندار
مام پارسا
20 اردیبهشت 91 2:20
سلام خانومی.دخمل نازی دارید.خدا براتون نگهش داره.
راستی اسم اون کتابی که گفتی چیزای خوشمزه توش داره چی بود؟
ممنون میشم


سلام گلم عکس جلد کتابو واست گذاشتم تو پست:13 اردیبهشت
ببخشید دیر جواب دادم
مامان ستایش
25 اردیبهشت 91 9:04
به به چه چیزهای خوشمزه ای نوش جون نی نی خوشگل ما .
من غذای دخملیم رو از فرنی و حریره بادام شروع کردم اونم خیلی دوست داشت
مواظب دخملی باش[hr
سلام عزیزم ولی فاطمه اصلا دهانشو واسه غذا باز نمیکنه و با هزار ترفند چند قاشق از هر غذایی که باشه بهش میدم