فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

به حمام پناه آوردم...

1391/2/17 8:27
نویسنده : مامان
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناسم

دختر گلم دیروز عصری بردیمت باغ جنت تو سرسره ذوقه فراوان کردی.اولین روزی بود که با تیشرت میبردیمت بیرون(البته کلی تلاش کردم تا بابایی راضی کردم میگفت ممکنه باد بیاد). تیپ اسپرتم خیلی بهت میاد کلی ذوقتو کردم

عکس زیبایی در کنار گل شیشه شوی(Bottle Brush Flower )

دو تا پاهاتو میزدی رو سرسره و ابرازخوشحالی میکردی

بعدش بابایی رفت ورزش تو خونه اصلا آروم نبودی خوابت میومد ولی نمی خوابیدی هر چی بهت نشون میدادم،میبردمت تو اتاقها،سالن فایده نداشت از سر ناچاری بردمت تو حمام رو صندلی نشستیم شما هم به آواز خونی مشغول شدی تا باباامین اومد

دعا:

رَبَّنَا آتِنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَداً

اى پروردگار ما، ما را از سوى خود رحمت عنايت كن و كار ما را به راه رستگارى انداز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان سانای
18 اردیبهشت 91 8:37
ماشالله چقد ناز شده حتما اسپند دود کن


ممنون گلم چشاتون ناز میبینه عزیزم
مامان علی
18 اردیبهشت 91 11:40
سلام عزیزم. چه ناناز شده عکس دومیش رو بیشتر می دوستم. خوبه که نترسیده خانوم خانوما. 5 شنبه گذشته علی رو بردم پارک. گذاشتمش توی سرسره اولش گریه ای راه انداخت که نگو بعدش یکم بهتر شد. دنیای وارونه ای شده دخترا مث اینکه شجاع تر شدن


سلام عزیزم آخه این اولین بارش نبود از اسفند تا حالا دارم میبرمش پارک . این روزا که تقریبا پارک رفتنمون روزانه شده شاید دلیلش این باشه
مامان علی
18 اردیبهشت 91 11:44
عزیزم برای من همه پستهام ذخیره میشه. میتونی یه تلگراف به مدیریت بزنی ببینی مشکل از چیه.چجوری امتحان کردی که متوجه شدی همه پستات نیست ؟ نگران نباش هیچ مشکلی نیست. این دخمل همیشه خندون منو ببوسش از دو طرف لپ


سلام تلگراف زدم بیفایده بود نمیدونم باید چی کار کنم
مامان علی
18 اردیبهشت 91 20:56
راستی مشکا بکاپ حل شد؟ منم تقریبا هرروز پیاده روی رو با علی دارم. عصرا نیم ساعت پارکای نزدیک خونه . البته از وقتی هوا بهتر شده چون پوست علی به شدت نسبت به سرما حساسه و خشک میشه زود. ولی توی وسایل بازی پارک نمیبرمش چون فعلا دوس نداره و نمی خوام خاطره بدی توی ذهنش بوجود بیاد . خوش باشی با وروجکت

سلام نه هنوز مشکل داره وقتی بکاپ میگیرم گزینه ذخیره رو میزنم بعدش میرم چک میکنم تا فقط چند پست اول وبلاگ ذخیره شده بکاپ شما چطوره؟
بابای مهرسا
19 اردیبهشت 91 22:59
هزار ماشالله هزار ماشالله هزار ماشالله امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه
عمه آتنا
20 اردیبهشت 91 20:52
آره واقعا لباش هاش بهش مییاد همیشه به تفریح خانوم گل
مامان رومینا
21 اردیبهشت 91 13:43
ماشالا ناناز خانمت حسابی بزرگ شده.قربون اون خنده هاش.ایشالا که همیشه لبش خندون باشه و تنش سالم
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 15:21
وای گل خانمی چه ماه شدی ..... مامانی تیپش حرف نداره قربونش برم ..... گلی منو ببوس
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:50
سلام هزار ماشالله فاطمه جون امیدوارم همیشه لبت خندون باشه درست مثل فرشته ها شدی..خوشکل و دوستداشتنی
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:50
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد . . . روز مادر مبارک
مامان اسراواسما
21 اردیبهشت 91 23:24
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 18:02
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد. روزت مبارک
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 18:24
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
عمه آتنا
23 اردیبهشت 91 8:18
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد مامان مهربون روزت مبارک
مامان آیلین
23 اردیبهشت 91 9:25
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم
ایدا
23 اردیبهشت 91 11:41
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . . ای جان این دخمله چه نازه خاله فدای اون چشمای خوشگلت
مامان پسر خرداد
23 اردیبهشت 91 12:26
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی توی روزگار غربت با غم دل آشنایی مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن روزت مبارک
مامان سانای
23 اردیبهشت 91 13:51
روزت مبارک
مامان نیلای
23 اردیبهشت 91 15:44
روزت مبارک مامان مهربون
مامان علی
23 اردیبهشت 91 21:47
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتون مبارک عزیزم
مامان مهسا
24 اردیبهشت 91 8:11
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون فاطمه.
مامان فرنيا
24 اردیبهشت 91 11:36
چه دختر خوش تيپي شده ماشالله
سلیمه
25 اردیبهشت 91 0:31
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هی آتش مي گيری و باز نا اميد نمی شوی .. ، و از خاكسترت زن متولد می شود .. . زن قداست دارد .. ، برای با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك"مادر
مامان فرنيا
26 اردیبهشت 91 8:51
واي اين خوش تيپ ديگه كيه؟خوبه هوا گرم شد تا اين جوجو ها بتونن بيان پارك بازي كنن
خاله جون فاطمه
26 اردیبهشت 91 15:22
سالام خاله جون ماشالا چقد خوشگل شدی خاله.ایشالا همیشه خوشحال باشی جیگرم
عمه آتنا
26 اردیبهشت 91 18:16
کلی بوس واسه فاطمه جووون
مامانی درسا
31 اردیبهشت 91 17:26
اومدم روی ماهتو دیدم و رفتم ..... عزیز خاله